Je sluit een jaarabonnement af en krijgt zo toegang tot onze online ondersteuning via bellen, videobellen of chat. Na een kennismakingsgesprek volgt je inschrijving en een wengesprek zodat we jouw verwachtingen en noden goed leren kennen. Daarna kan je onmiddellijk contact opnemen wanneer jij dat nodig hebt, dag en nacht, zonder wachttijd.
My24/7 is een online ondersteuningsdienst die dag en nacht bereikbaar is voor iedereen met een ondersteuningsnood. Of je nu nood hebt aan een luisterend oor, hulp bij praktische zaken of iemand die even meedenkt, bij my24/7 krijg je persoonlijke ondersteuning zonder wachttijd. We zijn er voor individuen én organisaties die hun medewerkers of cliënten extra willen ondersteunen.
We bieden professionele online hulp via chat, bellen en videobellen. Iedereen kan bij my24/7 terecht met persoonlijke of werkgerelateerde vragen, ook buiten de kantooruren.
Gesprekken zijn standaard in het Nederlands. Taal mag geen drempel vormen, dus neemt gerust contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jou kunnen ondersteunen.
My24/7 werkt met een jaarabonnement. De prijs hangt af van hoe je de dienst aankoopt:
Dankzij de VAPH-erkenning van my24/7 kan je onze dienstverlening officieel inzetten via je budget of RTH-punten.
My24/7 is er voor iedereen binnen jouw organisatie die nood heeft aan ondersteuning, van medewerkers tot cliënten of studenten.
Met een licentie geef je jouw medewerkers toegang tot 24/7 ondersteuning. Licenties zijn flexibel en op maat, geschikt voor kleine teams of grote organisaties, in sectoren zoals welzijn, zorg, onderwijs of maatwerkbedrijven.
Ja. We voorzien periodieke rapportages met geanonimiseerde gegevens over het gebruik van de dienst. Zo krijg je inzicht in de impact en het bereik binnen je organisatie.
Je kan ons altijd makkelijk bereiken door te:
We werken volgens de principes van een EAP, maar met extra nadruk op laagdrempeligheid en menselijke verbinding. Onze begeleiders zijn rechtstreeks bereikbaar, zonder tussenstappen of wachttijden.
We hechten veel belang aan privacy en gegevensbescherming. Alle gesprekken verlopen via een veilig, gesloten platform en worden enkel intern gedeeld met de begeleiders. My24/7 is volledig AVG/GDPR-proof en volgt de strengste veiligheidsnormen.
Nee, tenzij jij daar expliciet toestemming voor geeft. Je gegevens worden niet gedeeld met derden.
Geen probleem. Neem gerust contact op, we denken met je mee en zoeken samen uit welke betaaloptie het best aansluit bij jouw situatie.
Nee. My24/7 is een aanvulling op je bestaande hulpverlening. Je kan bij ons terecht op momenten dat er niemand in je buurt beschikbaar is, of wanneer je gewoon even nood hebt aan iemand die luistert.
Je kiest zelf hoe je contact opneemt: via bellen, videobellen of chat. Je hoeft geen afspraak te maken, als je nood hebt aan contact, staan onze begeleiders klaar.
My24/7 is er vooral voor momenten waarop je op het moment zelf nood hebt aan ondersteuning. Als het voor jou helpend is om vaste contactmomenten te plannen, bekijken we samen wat mogelijk is.
Gemiddeld duurt een gesprek ongeveer 20 minuten. Natuurlijk nemen we altijd de tijd die nodig is, jouw verhaal staat centraal.
Nee. Om je de beste ondersteuning te kunnen bieden, houden we een dossier bij. Zo weten we wie jij bent, en kan elke begeleider die met jou spreekt, voortbouwen op wat eerder besproken is. Uiteraard is alles wat je deelt vertrouwelijk, onze professionals zijn gebonden aan het beroepsgeheim.
Altijd. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook ’s nachts, in het weekend en op feestdagen. Jij kiest het moment dat past.
In de meeste gevallen krijg je binnen enkele minuten iemand aan de lijn. Soms kan er een wachttijd zijn. Wanneer dit langer oploopt, word je teruggebeld vanaf dat er een zorgprofessional vrij is.
Neen, my24/7 werkt met een jaarabonnement. Zo zorgen we ervoor dat onze zorgprofessionals je kennen, en kan jij op elk moment contact opnemen, wanneer je er nood aan hebt.
Heb je een opmerking of klacht? Dan kan je terecht bij de klachtendienst van Mobilant. We luisteren naar je feedback en zoeken samen naar een oplossing.
Je praat altijd met een ervaren professional, geen chatbot. Onze begeleiders luisteren, denken mee en helpen je minstens één stap vooruit. Ze zijn opgeleid in online ondersteuning en hebben ervaring met uiteenlopende zorgvragen.