my24/7 voor organisaties

Professionele ondersteuning via telefoon, chat en videobellen voor jouw cliënten en/of bewoners.

Online ondersteuning op maat van jouw organisatie

Wanneer jouw cliënten of bewoners nood hebben aan extra ondersteuning, wil je zeker zijn dat er altijd iemand bereikbaar is. Met onze pakketten geef je jouw organisatie een betrouwbare, continue hulplijn, zonder extra belasting voor jouw team.
my24/7 in cijfers
39
partners
2500
klantcontacten per maand
53%
van de gesprekken zijn buiten de kantooruren

Paketten

1

Ik wil my24/7 aanbevelen aan mijn cliënten

Zie je de meerwaarde van my24/7 voor jouw cliënten, patiënten of bewoners? Dan kan je hen eenvoudig naar ons doorverwijzen. Wanneer jij my24/7 aanbeveelt, nemen wij het van daaruit over en zorgen we voor een warme, duidelijke onboarding.

Hoe werkt het?

  • Plan een afspraak met onze medewerkers klantrelaties
  • Samen maken we een plan op hoe we my24/7 best kunnen voorstellen aan jouw cliënten en/of medewerkers
  • De cliënt en/of medewerker sluit zelf een overeenkomst met my24/7
  • We spreken samen af hoe we jou contacteren bij noodgevallen
  • We spreken samen af welke informatie je op regelmatige basis wil ontvangen
  • Je wordt deel van de my24/7-community

2

Ik wil my24/7 licenties kopen voor mijn cliënten

Wil je jouw cliënten en bewoners extra ondersteuning bieden, zonder extra belasting voor jouw team? Met een my24/7-licentie zorg je voor continuïteit, rust en bereikbaarheid.

Twee soorten licenties:

  • 24/7-licentie: dag en nacht ondersteuning, ook in het weekend en op feestdagen
  • Permanentie-licentie: avond, nacht, weekend en op feestdagen

Hoe werkt het?

  • Plan een afspraak met onze medewerkers klantrelaties
  • We geven jou toegang tot jouw persoonlijk digitaal portaal waar jij licenties kan aankopen en opvolgen voor jouw cliënten en/of medewerkers
  • We spreken samen af hoe we jou contacteren bij noodgevallen
  • Halfjaarlijks ontvang je van ons een rapport met relevante informatie en data
  • Jij betaalt de licenties bij aanvang van onze overeenkomst en nadien jaarlijks in januari
  • Je wordt deel van de my24/7-community

Veelgestelde vragen

Hier vind je de meeste antwoorden terug.
Zie alle veelgestelde vragen
Voor wie binnen mijn organisatie is my24/7 bedoeld?

My24/7 is er voor iedereen binnen jouw organisatie die nood heeft aan ondersteuning, van medewerkers tot cliënten of studenten.

Wat is een my24/7-licentie?

Met een licentie geef je jouw medewerkers toegang tot 24/7 ondersteuning. Licenties zijn flexibel en op maat, geschikt voor kleine teams of grote organisaties, in sectoren zoals welzijn, zorg, onderwijs of maatwerkbedrijven.

Kunnen we rapportages of inzichten ontvangen?

Ja. We voorzien periodieke rapportages met geanonimiseerde gegevens over het gebruik van de dienst. Zo krijg je inzicht in de impact en het bereik binnen je organisatie.

Is my24/7 een Employer Assistance Program (EAP)?

We werken volgens de principes van een EAP, maar met extra nadruk op laagdrempeligheid en menselijke verbinding. Onze begeleiders zijn rechtstreeks bereikbaar, zonder tussenstappen of wachttijden.

Worden mijn gesprekken gedeeld met andere zorgverleners of instanties?

Nee, tenzij jij daar expliciet toestemming voor geeft. Je gegevens worden niet gedeeld met derden.

Een vrouwelijke begeleider aan het werk aan een computer.

Start met my24/7 in jouw organisatie

Bied professionele digitale ondersteuning via chat, telefoon en videobellen aan iedereen in jouw organisatie.