
Toegankelijke, mensgerichte, persoonlijke digitale hulp. Dat is waarvoor we staan. Onze kernwaarden zorgen dat iedereen op het juiste moment de juiste ondersteuning krijgt.

Je hoeft niet te zoeken, we luisteren naar je vraag en schakelen, indien nodig, de juiste ondersteuning in. Zo krijg je snel, persoonlijk advies via telefoon, chat of videobellen.
Hulp nodig? Geen afspraak nodig. Onze zorgprofessionals zijn op elk moment bereikbaar, precies wanneer jij dat nodig hebt.
my24/7 is jouw ondersteuningspartner. Je neemt zelf initiatief en krijgt onmiddellijk hulp, zowel bij dringende vragen als bij een langdurige ondersteuning.
We denken met je mee. Door vroegtijdig ondersteuning te bieden, helpen we je uitdagingen voor te blijven en je veerkracht te versterken.
We maken online ondersteuning laagdrempeliger en persoonlijker. AI en digitale tools helpen ons om onze online hulp beter af te stemmen op jouw behoeften, maar vervangen nooit het menselijke contact.
We ondersteunen je bij je digitale vaardigheden, zodat je optimaal gebruik kan maken van onze zorg op afstand. Privacy en veiligheid staan centraal, want innovatie mag nooit ten koste gaan van kwaliteit.
