Een vernieuwend zorgmodel

Bij my24/7 geloven we in een zorgsysteem dat autonomie vergroot, wachttijden verlaagt en zorg toegankelijker maakt. Technologie helpt ons digitale ondersteuning te bieden, zonder de menselijke toets te verliezen.

Onze visie en kernwaarden

Toegankelijke, mensgerichte, persoonlijke digitale hulp. Dat is waarvoor we staan. Onze kernwaarden zorgen dat iedereen op het juiste moment de juiste ondersteuning krijgt.

Toegankelijk: altijd bereikbaar, zonder wachttijd
Professionele zorg en ondersteuning is bij ons altijd makkelijk toegankelijk. Dag en nacht, ook in het weekend en op feestdagen. We werken zonder wachtlijsten en zijn niet beperkt tot kantooruren. Het is onze absolute belofte om altijd bereikbaar en beschikbaar te zijn wanneer jij ons nodig hebt.
Autonomie: je behoudt de controle
Echte ondersteuning versterkt autonomie: je kiest zelf wanneer, waar en hoe je contact opneemt met ons. We zijn er wanneer jij het nodig hebt, altijd op jouw voorwaarden. 
Menselijk: technologie met warmte
Bij my24/7 staat de mens altijd centraal. We bieden warme, betrokken en professionele ondersteuning, afgestemd op jouw situatie. Technologie gebruiken we om menselijk contact te versterken, niet ter vervanging.
Ondernemend: samen vooruit
Vernieuwing, samenwerking en groei zitten in ons DNA. Maar dat doen we niet alleen. Klanten, medewerkers en partners worden aangemoedigd initiatief te nemen en mee te bouwen aan betere zorg en ondersteuning. 
Game changer: een nieuw model van ondersteuning
Klassieke zorgmodellen schieten vaak tekort. Met my24/7 bieden we een nieuw model van ondersteuning: makkelijk bereikbaar, altijd beschikbaar, en versterkt door technologie. Niet als statement, maar als antwoord op wat nodig is. 

Start vandaag met my24/7

De toekomst van laagdrempelige zorg

Een bureau van een begeleider, met een headset klaar om te bellen
Van versnipperde zorg naar één centraal aanspreekpunt

Je hoeft niet te zoeken, we luisteren naar je vraag en schakelen, indien nodig, de juiste ondersteuning in. Zo krijg je snel, persoonlijk advies via telefoon, chat of videobellen.

Van wachten op hulp naar directe ondersteuning, dag en nacht

Hulp nodig? Geen afspraak nodig. Onze zorgprofessionals zijn op elk moment bereikbaar, precies wanneer jij dat nodig hebt.

Van geplande afspraken naar continue verbinding

my24/7 is jouw ondersteuningspartner. Je neemt zelf initiatief en krijgt onmiddellijk hulp, zowel bij dringende vragen als bij een langdurige ondersteuning.

Van reageren op problemen naar problemen voorkomen

We denken met je mee. Door vroegtijdig ondersteuning te bieden, helpen we je uitdagingen voor te blijven en je veerkracht te versterken.

De zorg van morgen

Wij geloven in een wereld waarin iedereen snel en eenvoudig professionele, digitale ondersteuning kan krijgen. Door technologie en digitalisering slim in te zetten, maken we zorg laagdrempelig, verlagen we wachttijden en versterken we autonomie. Zo bouwen we samen aan een toekomstbestendig, preventief zorgmodel dat het welzijn van mensen én de samenleving verhoogt.
Stel je vraag

Technologie als ondersteuning, niet als vervanging

Persoonlijke en toegankelijke online ondersteuning

We maken online ondersteuning laagdrempeliger en persoonlijker. AI en digitale tools helpen ons om onze online hulp beter af te stemmen op jouw behoeften, maar vervangen nooit het menselijke contact. 

Digitale vaardigheden en privacy

We ondersteunen je bij je digitale vaardigheden, zodat je optimaal gebruik kan maken van onze zorg op afstand. Privacy en veiligheid staan centraal, want innovatie mag nooit ten koste gaan van kwaliteit. 

Een mannelijke begeleider aan het werk

Start met my24/7 in jouw organisatie.

Bied professionele digitale ondersteuning via chat, bellen of videobellen aan iedereen in jouw organisatie.